نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم دارید در دوره جدید نمایشگاه نفت و گاز شرکت کنید، لازم است که پیش از هر اقدام و برای ارائه خدمات عالی به مشتریان و ارائه ایده های نوآورانه، هدف خود را برای شرکت در نمایشگاه مشخص کنید. باید روشن کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید. با تنظیم اهداف نمایشگاه خود برای دوره جدید، می توانید استراتژی نمایشگاه خود را به طور موثرتری توسعه دهید و موفقیت آن را سنجش کنید.

نمایشگاه‌ها فرصت‌های زیادی برای نمایش کسب‌وکار و به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات به مشتریان هستند، اما برای انجام مؤثر این کار، باید مشخص کنید که به دنبال چه نتیجه‌ای هستید. هدف از نمایشگاه خود را مشخص کنید و برنامه خود را از مطابق بسازید. این به شما کمک می‌کند تا رویکردی را که باید در هنگام انتخاب طراحی غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان غرفه در پیش بگیرید، تعیین کنید.

به طور معمول، شرکت کنندگان در نمایشگاه اویل شو ، به دنبال بازاریابی بین المللی و ارتباط با صنعتگران و بازرگانان خارجی و داخلی هستند تا بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند. بنابراین، حوزه‌هایی را در نظر بگیرید که کسب‌وکار شما می‌تواند بر آن‌ها بهبود داشته و اهداف شرکت را بر اساس این یافته‌ها توسعه دهید.

اگر هدف شرکت شما افزایش حاشیه سود است، توسعه اهداف فروش برای نمایشگاه ، بهترین کار را خواهد داشت. اگر هدف شرکت ،افزایش معرفی برند است، پس یک هدف متمرکز بر ارتباطات، انتخاب مناسب ترین غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد بود. اگر هدف شرکت شما شناسایی یک بازار هدف جدید باشد، هدف بازاریابی بیشترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

اهداف فروش در غرفه نمایشگاهی شما، می تواند کسب درآمد یا برگزاری جلسات فروش باشد. اهداف ارتباطی می تواند توسعه روابط با مشتریان بالقوه، ارتقای تصویر شرکت و یا قرار گرفتن در معرض رسانه ها باشد. اهداف بازاریابی نیز انجام تحقیقات بازار یا معرفی محصولات و خدمات جدید باشد.

مهم است که در نمایشگاه خود به یک هدف پایبند باشید. شما نیازی به ایجاد اهدافی ندارید که هر یک از این سه نوع را برآورده کنند. اغلب غرفه داران در نمایشگاه نفت و گاز ، سعی می کنند چندین هدف را به طور همزمان به دست آورند، اما این می تواند خطر گسترش بیش از حد تلاش های شما و از دست دادن کامل نتیجه را داشته باشد. در عوض، روی یک هدف برای نمایشگاه خود تمرکز کنید و انرژی خود را برای رسیدن به آن صرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این رویداد بزرگ بدست آورید.

  • ۰۰/۰۹/۱۳
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی