نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

در ابتدا باید اشاره کنیم که پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه در تهران برگزار می شود که برندهای موفق در این نمایشگاه ایران پلاست شرکت خواهند داشت تا بتوانند محصولات و خدمات نوین خود را به بازرگانان داخلی و خارجی معرفی نموده و تعامل بیشتری را با بازدید کنندگان خارجی و ایرانی داشته باشند. 

بسیاری تصور دارند که شرایط خاص همه گیری کووید 19 ، بتواند در حضور افراد در نمایشگاه تاثیر گذاشته و آن را کاهش دهد. البته این شرایط، در طی دو سال گذشته، تاثیر زیادی بر شرایط اقتصادی کشور و فعالان صنعت پلاستیک داشته است و ارتباط صنعتگران را با کشورهای همسایه، منطقه و دیگر کشورهای جهان، دستخوش تغییر کرده است.

از همین روست که مسئولان و برنامه ریزان کلان دولت، درصدد برآمده اند تا درجهت ارزآوری و صادرات محصولات این صنعت، اقدامات کارآمدی داشته باشند تا بتوانند به بازارهای هدف خود دست یافت و کسب و کار این بخش از صنعت کشور را رونق بخشند. 

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در بهمن ماه 1400 ، می تواند راهی مناسب برای این هدف بوده و بازرگانان خارجی را جذب نموده و صنعت پلاستیک و پلیمر را در داخل کشور و منطقه جذاب تر نماید. این نمایشگاه که در فضای دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران برگزار خواهد شد، از تجار و هیات های تجاری دعوت به عمل آورده و میزبان بازرگانانی از کشورهای افغانستان، عراق ،آذربایجان ، قزاقستان، تاجیکستان، کنیا و هندوستان است تا با تعامل بیشتر، بتواند راهی را برای گسترش بیشتر این صنعت، بگشاید.

البته باید اشاره کنیم، که مطابق با روال معمول نمایشگاه ایران پلاست ، میهمانان دعوت شده، دارای اقامت رایگان بوده و از تسهیلات ایجاد شده توسط برگزار کنندگان، برخوردار خواهند بود. شاید بتوان گفت که این بخش از هماهنگی های انجام شده توسط نمایشگاه ایران پلاست، مهم ترین اقدام در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک است که می تواند برای بسیاری از بازرگانان خارجی، به خصوص، کشورهای همسایه، جذابیت های لازم را داشته باشد.

امید است با حضور، بازرگانان سرشناس در این نمایشگاه شناخته شده و معتبر در صنعت پلاستیک، بتوانیم شاهد شکوفایی مجدد این صنعت در کشور و منطقه بوده و رونق اقتصادی قابل قبولی را مشاهده نماییم. در حقیقت، رقابت صنعتگران و فروشندگان در خصوص محصولات و خدماتشان، می تواند جذابیت های بالایی در این نمایشگاه ایجاد کرده و تعامل قابل قبولی را فراهم نماید.


 

  • ۰۰/۱۱/۱۶
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی