نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه‌های تجاری تخصصی، به صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ اجازه می‌دهد تا رقابت را در یک مکان مناسب و رقابتی تبلیغ کنند، خدمات و محصولات خود را بفروشند، آنها را شبکه و بررسی کنند. رشد اخیر در صنعت نمایشگاه های تجاری، برگزارکنندگان را به راه اندازی رویدادهای تجاری کوچکتر و تخصصی تر تشویق کرده است. 

این نوع رویدادها مخاطبان بسیار محدودتری را ارائه می دهند. حتی اگر بودجه شما کم است، راه های کم هزینه ای برای نمایش در نمایشگاه تجاری یا رویداد شبکه وجود دارد. در ایران نمایشگاه های داخلی و بین المللی ارزشمندی راه اندازی می شود که می تواند بر رونق صنعت مذکور، تاثیرگذار باشد. 

از جمله نمایشگاه هایی که در بهمن ماه 1400 شاهد برگزاری آن ها خواهیم بود، نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات تجهیزات ، نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فناوری های نوین ، نمایشگاه بین المللی الکامپ، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ، نمایشگاه بین المللی صنایع بومی پدافند غیرعامل ، نمایشگاه بین المللی آموزش و تکنولوژیهای نوین آموزشی و نمایشگاه بین المللی ایران جابکس است که هر یک در صنایع مختص خود، دارای اعتبار و ارزش بالایی هستند.

الزامات برگزاری نمایشگاه

شما می توانید بروشور نمایشگاه را مطالعه کنید. برگزارکنندگان رویداد باید یک بسته اطلاعاتی دقیق در مورد نمایشگاه به شما بدهند. باید غرفه داران و انجمن ها و گروه های حمایت کننده را فهرست کند و مشخصات شرکت کنندگان را با عناوین شغلی و سطوح قدرت خرید ارائه کنند. 

از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا شرکت در آن ارزش دارد یا خیر استفاده کنید. اینکه آیا این رویداد فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند تا پیشنهادات خود را بفروشید، سرنخ‌هایی ایجاد کنید تا بعداً آن‌ها را پیگیری کنید، یا شما را در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار دهد، بهره ببرید.

در نظر داشته باشید که با دیگر صنعتگران و تجاری که دارای مخاطبان هدف یکسان است، در نمایشگاه شرکت کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از مواد نمایشگاهی، فضایی چشمگیر را در غرفه خود ایجاد کنید. برای مثال ، نمایشگرهای رومیزی، مدولار قابل حمل و سفارشی استفاده شده را از شرکت هایی تهیه کنید که دیگر به آنها نیاز ندارند. شما می توانید با ایده پردازی و خلاقیت خود، برای شرکت در این نمایشگاه های موثر و موفق، اقدام کرده و بهترین نتیجه و بازخورد را برای کسب و کار خود فراهم کنید.
 

  • ۰۰/۱۱/۱۶
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی