نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه بزرگ بین‌المللی، عمدتا از طیف گسترده‌ای از اقلام صنعتی، علمی و فرهنگی تشکیل می شوند که در یک مکان خاص برای مدت زمان معینی برگزار می شوند. در محل نمایشگاه های دائمی تهران، نمایشگاه های بین المللی برجسته و ممتازی در صنایع مختلف برگزار می شود که در سطح منطقه دارای اعتبار بالایی است. نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری و نمایشگاه مبلمان منزل از جمله نمایشگاه های موفقی هستند که بیستم بهمن ماه، شروع به فعالیت کرده و بازدیدکنندگانی از سراسر ایران و منطقه داشته اند. 

شرکت های بزرگ و نامدار در این نمایشگاه حضور داشته اند که اعتبار جهانی آن ها، باعث رونق بیشتر این نمایشگاه ها شده است. در حقیقت، نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه‌هایی است که از تعداد قابل توجهی از کشورها در آن حضور داشته و اغلب غرفه دارانی را به خود اختصاص می دهد که به عنوان صنعتگر و یا بازرگان در آن حوزه خاص، فعالیت دارند.

هر ساله تعداد زیادی نمایشگاه جهانی در کشور برگزار شده است. نمایشگاه‌های بین المللی در کشور، توسط دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها ، اداره و تنظیم می‌شوند. هدف آن نظم بخشیدن به زمان‌بندی نمایشگاه‌ها و روشن کردن حقوق و مسئولیت‌های میزبان و شرکت‌کنندگان است. 

در واقع، نمایشگاه جلوه‌ای است که صرف‌نظر از نامش، هدف اصلی خود را آموزش به مردم، فهرست‌بندی کالا و خدماتی است که در این رویداد در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و برجسته‌سازی در یک یا چند زمینه از فعالیت‌های اقتصادی است.  این نمایشگاه زمانی بین المللی است که بیش از یک کشور در آن شرکت کنند.

شرکت کنندگان در یک نمایشگاه بین المللی، غرفه دارانی از کشورهایی هستند که دارای نمایندگی رسمی بوده و کسانی هستند که طبق مقررات مجاز به شرکت در نمایشگاه بوده و مدارک و تجهیزات لازم را برای دریافت غرفه در نمایشگاه دارند.

بسیاری از کسب و کارها، به دلیل شرایط همه گیری کووید 19، شرایط بسیار متفاوتی را در دو سال گذشته تجربه کرده و رونق همیشگی بازار خود را از دست داده اند. اکنون با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، برگزاری نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه مبلمان، می تواند با حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی، رونق بیشتری داشته و خلاء ایجاد شده در این دوسال را کمی پوشش دهد. این امر باعث می شود تا حمایت های لازم از صنعتگران این بخش، صورت گرفته و شاهد رشد و گسترش صنعت مبلمان کشور در سطح کشور و منطقه باشیم .
 

  • ۰۰/۱۱/۲۰
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی