نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

شاید شما فقط یک ایده طراحی برای تراکتی داشته باشید. لازم است که از ایده های بسیاری برای طراحی تراکت مناسب نمایشگاه ، بهره ببرید. شاید شما از نظر گرافیکی، تراکتی دارید که تقریباً به طور کامل طراحی شده است. با این حال، لازم است که از یک طراح حرفه ای ، برای آن کمک گرفته و محصول نهایی و حرفه ای را برای نمایشگاه خود آماده کنید.

اگر تازه شروع کرده اید، ابتدا سعی کنید بفهمید که چه سبک تراکتی را می خواهید. سبک های استاندارد ما تراکت های کارتی و تراکت های تا شده هستند. شما می توانید با کمک یک طراح حرفه ای ، به یک تراکت با کیفیت و تاثیرگذار برسید. می توانید در این خصوص، با کارشناسان طراحی نگاران در ارتباط باشید. هنگامی که درخواست خود را ارسال می کنید، نمونه های کارهای انجام شده بسیاری، به شما نشان داده خواهد شد. 

می توانید در تراکت خود، لینکی از غرفه نمایشگاهی خود ایجاد کرده و از فعالیت های کسب و کار خود، اطلاعات مختصری را ارائه نمایید تا مشتریان را تشویق نمایید تا به سایت یا صفحات اجتماعی شما مراجعه کرده و یا در غرفه شما حضور یابند تا بتوانند ضمن رویت نمونه کارهای شما، بروشور و کاتالگ های لازم را نیز دریافت کنند.

فرآیند طراحی تراکت، بسته به پیچیدگی طراحی و سرعت مورد نیاز تراکت ها، می تواند از یک روز تا چند هفته طول بکشد. داشتن اطلاعات بیشتر برای کار در ابتدا، می تواند زمان طراحی تراکت را بسیار کاهش دهد. زمان معمول چاپ تقریباً یک تا دو هفته از زمانی است که تراکت ها تأیید و سفارش داده شده است. اگر به تراکت انجام شده برای رویداد خاصی نیاز دارید، لازم است که زودتر از موعد نمایشگاه، اقدام کنید.

می توانید در تراکت های سفارشی خود، پیام های مشخصی را از برنامه کسب و کار خود، ثبت نمایید. دیدگاه های متفاوتی در این خصوص وجود دارد و برای دست یابی به یک گزینه مناسب و جذاب، لازم است که از مشاوره های لازم با کارشناسان نگاران، بهره مند شوید. 

در این گروه، می توانید سبک های مختلف برای چاپ و طراحی تراکت را بررسی کرده و کاغذهای مناسب این کار را سفارش دهید. قطع برگه های تراکت نیز، متناسب با نوع طراحی که برای تراکت ها در نظر دارید، متفاوت خواهد بود. در این خصوص، راهنمایی های لازم را نگاران، منتقل خواهد کرد.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی