نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

۱۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ،  یک برنامه منحصر به فرد را ارائه می دهد که صنعتگران و تجار منطقه ای را با ارائه دهندگان و تولید کنندگان داخلی و بین المللی متصل می کند. این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، می تواند همکاری سازنده ای را میان بازدید کنندگان و غرفه داران فراهم کرده و در رشد این صنعت، نقش موثری را ایفا کند.

در حقیقت، نمایشگاه ایران پلاست که با رویدادهای شبکه‌های تجاری متعدد، یک برنامه کنفرانس جامع و طرح‌های نوآوری مختلف تکمیل می‌شود، رویدادی است که باید برای انجام تجارت، هدایت نوآوری، ارتقای رهبری فکری و افزایش آگاهی عمومی برنامه ریزی گردد.

در صورتی که برای شرکت در نمایشگاه ایران پلاست و بازدید از غرفه های داخلی و خارجی برنامه دارید، می توانید برنامه برگزاری آن و برندهای شرکت کننده را بررسی کنید. فهرست غرفه داران در صفحه وب نمایشگاه ایران پلاست قرار می گیرد و در حین آماده سازی به روز می شود. 

موفقیت نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

در روزهای برپایی نمایشگاه نیز، در غرفه های اطلاع رسانی دفترچه راهنما دریافت خواهید کرد که حاوی یک طرح نمایشگاهی با شماره غرفه، لیست غرفه داران و برنامه کامل رویدادهای نمایشگاه ایران پلاست است. علاوه بر دفترچه های راهنما، پوسترهای بزرگی در گروه های ورودی وجود دارد که اطلاعات کتاب های راهنما را کپی می کند. این به شما کمک می کند تا در بین غرفه ها به صورت هدفمند حرکت کنید.

در حالت کلی نیز، یک برنامه کامل از کنفرانس ها، سمینارها و میزگردها برای هر رویداد ارائه می شود که برنامه آن ها به درستی اطلاع رسانی خواهد شد. می توانید برنامه بازدید خود را مطابق با ساعت بازدید، هماهنگ کرده و با توجه به استقرار شرکت های داخلی و خارجی، با آنها ملاقات کنید. 

شما می توانید در نمایشگاه ایران پلاست، با بازرگانان و صنعتگرانی که غرفه دارند دیدار کرده و در تبادل اطلاعات و ایده های خلاقانه جهت کسب و کار خود و صنعت پلاستیک، تعامل نمایید. این به حتم در گسترش این صنعت در سطح منطقه و بازار داخلی ، موثر است.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

مشارکت در نمایشگاه نفت و گاز ، مزایای زیادی برای شرکت شما در دنیای بازاریابی ایجاد می کند. با شرکت در نمایشگاه اویل شو ، راه حل های مقرون به صرفه ای را برای بازاریابی برند خود و فروش محصول دریافت می کنید. با یک غرفه مناسب، برخی لوازم جانبی تکنولوژیکی و جذابیت فروش، راه های ساده و ارزانی را برای عرضه برند خود به بازار صنعت نفت خواهید داشت که می تواند در معرفی بیشتر شرکت شما موثر باشد.

بازار هدف

به طور کلی، نمایشگاه ‌های تجاری بازار هدفمندی را جذب می‌کنند که علاقه زیادی به محصول و خدمات شما دارد. اگرچه این رویداد تنها چند روز طول می کشد، اما هزاران مشتری علاقه مند به طور خاص به یک مکان می آیند تا در مورد محصول شما اطلاعات کسب کنند.
این بازار بسیار هدفمند، اغلب به یک جنبه اصلی علاقه دارد که محصولات جدید را شامل می شود. مشتریان خاصی که به نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می آیند، در خصوص برندهای جدید، محصولات جدید و راه‌حل‌های جدید برریس می کنند و این یک فرصت عالی برای راه اندازی یک محصول بزرگ و توسعه یافته است.

همچنین می توانید زمان بیشتری را با تعداد مشتریان بیشتری در اختیار داشته باشید. به جای برقراری ارتباط از طریق فناوری و خطوط تلفن امروزی، می توانید در زمان واقعی با مشتریانی مکالمه داشته باشید که با طور موثر با صنعت شما و خدماتی که ارائه می دهید، وابسته هستند.
تعامل شخصی ارائه شده در نمایشگاه نفت و گاز ، به شما این امکان را می دهد که رابطه مستقیم و مؤثرتری با مشتری خود برقرار کنید. این رابطه در آینده ارزشمند است، زیرا شما ارتباط خود را حفظ می کنید و تجارت و شبکه آنها را از طریق مشتریان دیگر رونق می دهید. شما می توانید یک پایگاه مشتری ایجاد کنید.

روابط جدید و ارتباطات عمیق تر، کانال هایی را برای فروشندگان جدید باز می کند. ممکن است بازار جدیدی بیابید که هنوز از آن استفاده نشده است یا ممکن است نیاز به یک محصول جدید بالقوه را پیدا کنید. ضمن آنکه کسب‌وکارهای کوچک‌تر در دنیای شرکت‌های بزرگ که گاهی اوقات در تثبیت خود در یک بازار با مشکل مواجه می‌شوند، می توانند در  نمایشگاه‌های تجاری مانند نمایشگاه نفت و گاز ، به هزاران مشتری در یک زمان، دسترسی پیدا کنند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه ها، رویدادهایی هستند که با اهداف برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان شکل می گیرند. برای موفقیت یک رویداد، ارتباطات باید به روشی موثر و قدرتمند ارائه شود. از همین روست که مهارت های ارتباطی جزء ضروری یک رویداد موفق هستند. این نکته ای است که در نمایشگاه های معتبر و بزرگ بین المللی همچون نمایشگاه بین المللی ایران پلاست همواره مدنظر است. 

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

در حقیقت، ارتباط در قلب هر کاری است که انجام می دهیم. ارتباطات ما را قادر می سازد تا روابط برقرار کنیم، کار را به انجام برسانیم و به اهداف خود برسیم. نمایشگاه ایران پلاست نیز، همچون هر رویداد دیگری، در هر مرحله از توسعه اولیه، بازاریابی و تبلیغات تا خود روز برگزاری، بر ارتباطات مؤثر متکی است.

سازمان‌دهندگان رویداد باید به صحبت‌های مخاطبان گوش دهند و نمایشگاه را برنامه‌ریزی کنند که نیازهای آنها را برآورده کند. بازاریابان نیز، باید این را بشنوند و درک کنند، سپس پیام های مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان بالقوه برسانند تا آنها را متقاعد به شرکت در نمایشگاه کنند.

در این میان نیز،  غرفه داران تلاش می کنند تا در مورد محصولات و خدمات خود برای بازدیدکنندگان بازاریابی و تبلیغات مناسب را ایجاد کنند. بازدیدکنندگان اغلب مشتاق هستند تا بهترین دستاوردهای خود را به شکل آنلاین و آفلاین به اشتراک بگذارند. بنابراین، به جرات می توان گفت که از ابتدا تا انتها، رویدادها به ارتباطات بستگی دارند.

شرکت در نمایشگاه ایران پلاست

بزرگترین مشکل در ارتباط میان ذینفعان نمایشگاه ها ، توهمی است که رخ داده است. تیم‌های بازاریابی هرگز تصور نمی‌کنند که یک رویداد بدون مشارکت فعال آن‌ها به طور مؤثر تبلیغ می‌شود و برگزارکنندگان رویداد هرگز نمی ‌توانند هیچ جنبه‌ای از آماده ‌سازی محل برگزاری و اجرای رویداد بدون برنامه ‌ریزی دقیق و اطلاع‌ رسانی نیازمندی ‌هایشان انجام شود.

در حقیقت، ارتباط یک فرآیند دو طرفه است و برای موثر بودن ارتباط، توانایی گوش دادن به اندازه توانایی صحبت کردن ضروری است. بنابراین برای کسانی که نمایشگاه بین المللی را سازماندهی می کنند، بررسی بازخوردهای مشتریان، از نکات بسیار مهم است.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

ارتباطات در قرن 21 بی نهایت با سال های قبل متفاوت است. امروز، ما می توانیم در یک لحظه به دنیایی بدون مرز دست پیدا کنیم. رسانه‌های اجتماعی ارتباطات را توسعه داده‌اند، بنابراین می توان به شیوه‌ای موثر و آنی  با دیگران ارتباط برقرار کرده و درگیر شویم. از همین روست که اهمیت مهارت های ارتباطی در نمایشگاه اویل شو کاملا روشن است.

بازارها و روابط تجاری امروز جهانی شده اند. در این بین، مشاهده می شود که صنعت نمایشگاه ها رشد سریعی را تجربه کرده است. نمایشگاه های تجاری به عنوان یک تکنیک ارتباطی حیاتی برای آن دسته از شرکت هایی که در بازارهای بین المللی فعالیت می کنند در نظر گرفته می شود. 
تبدیل آنها به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی ارتباطات بازاریابی در دوره های آشفتگی، شرکت ها را قادر می سازد تا توسعه روابط با مشتری، ارائه امکانات برای فروش ، انجام و حفظ روابط تجاری خوب بین المللی؛ نظارت بر رقابت بین المللی و همچنین به حداقل رساندن موانع ورود در بازارهای جدید را فراهم نماید.

ارتباط موثر با صنعتگران خارجی و داخلی 

در طول سال های گذشته، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، توانسته است به خوبی بر صنعت نفت و گسترش آن در منطقه و در داخل کشور، موثر باشد. این در حالی است که شرکت های فعال در صنایع نفت نیز هر ساله در نمایشگاه نفت و گاز ، با رقبای خود و بازارهای هدف خود ملاقات می کنند.

اما ذکر این واقعیت حائز اهمیت است که نقش ارتباطات موثر در این نمایشگاه، نباید به هیچ عنوان دست کم گرفته شود. هدف نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، اثربخشی تکنیک های ارتباطات بازاریابی است. به طور خاص، استفاده از نمایشگاه به عنوان یک ابزار بازاریابی استراتژیک در رقابت در بازارهای بین المللی متمرکز است. 

به همین دلیل شرکت های حاضر در این نمایشگاه، استراتژی ‌های ارتباطی خود در بازارهای بین‌المللی ، صرفاً بر روی نمایشگاه نفت و گاز متمرکز می‌کنند که فرآیند ارزیابی اثربخشی این تکنیک بازاریابی را بر روی متغیرهایی مانند فروش، تماس‌های تجاری بین‌المللی، تحقیقات بازار و غیره تسهیل می‌کند و باعث می شود تا مسیر برای شناسایی فرصت های ارزشمند در صنعت نفت، کوتاه تر شده و دستیابی به اهداف آن، سریع تر صورت گیرد.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه ها راهی عالی برای ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و کسب تجربه فروش محصول در یک محیط رقابتی هستند. با این حال، رقابت در نمایشگاه های تجاری گاهی اوقات می تواند دشوار باشد. در هر نمایشگاه تعداد زیادی مشاغل در حضور دارند که می توانند رقابت را سخت نمایند. در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، بسیاری از صنعتگران و تجار داخلی و خارجی شرکت می کنند. این یک مزیت عالی برای ایجاد تعامل با مخاطبان و تبدیل کردن آن ها به مشتریان بالفعل است.

غرفه داران همیشه به دنبال راه های موثری برای غلبه بر سر و صدایی هستند که رقبای خود ایجاد می کنند. می توانید با ایجاد غرفه های نمایشگاهی جهت این رویداد مهم، جذابیت های لازم را برای جذب مخاطب ایجاد نمایید. می توانید از برگزارکنندگان نمایشگاه ایران پلاست ، لیست کامل شرکت کنندگانی که برای رویداد ثبت نام کرده اند را بخواهید. 

اطمینان حاصل کنید که با شرکت کنندگان تماس گرفته اید و چند هفته قبل از شروع نمایشگاه تبلیغ مناسب را ایجاد کرده اید. می‌توانید یک ایمیل شخصی برای آنها بفرستید و از آنها بخواهید ثبت نام کنند یا دعوتی برای شرکت در غرفه شما در نمایشگاه داشته باشند.

نکات مهم در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

چند روز قبل از شروع نمایشگاه ایران پلاست ، با یک ایمیل دوستانه پیگیری کنید. هدایا و فعالیت های غرفه ای که قرار است در غرفه خود میزبانی کنید را ذکر کنید. این باعث ایجاد هیجان می شود و بازدیدکنندگان را ترغیب می کند که در آنجا توقف کنند.

تصور نکنید که مشتریان فعلی از غرفه شما بازدید خواهند کرد. زمان آنها محدود است، پس مطمئن شوید که دلیل خوبی برای دیدن محصولات و خدمات شما در نمایشگاه دارند. یکی از راه های انجام این کار، ارائه هدایای ارزشمند است. همچنین می توانید برای محصولات یا خدمات خود تخفیف ارائه دهید. این رابطه موجود را تقویت می کند و باعث می شود مشتریان شما احساس ارزشمندی کنند. 

بازاریابی حضور در نمایشگاه می تواند تفاوت زیادی در تعداد بازدیدکنندگان شما ایجاد کند. با استفاده از هشتگ های رسمی نمایشگاه ایران پلاست، می توانید در رسانه های اجتماعی ، به مکالمات آنلاین بپیوندید و پست ها و نظراتی را پیگیر باشید که می توانید به آنها پاسخ دهید و با آنها تعامل کنید. 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم دارید در دوره جدید نمایشگاه نفت و گاز شرکت کنید، لازم است که پیش از هر اقدام و برای ارائه خدمات عالی به مشتریان و ارائه ایده های نوآورانه، هدف خود را برای شرکت در نمایشگاه مشخص کنید. باید روشن کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید. با تنظیم اهداف نمایشگاه خود برای دوره جدید، می توانید استراتژی نمایشگاه خود را به طور موثرتری توسعه دهید و موفقیت آن را سنجش کنید.

نمایشگاه‌ها فرصت‌های زیادی برای نمایش کسب‌وکار و به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات به مشتریان هستند، اما برای انجام مؤثر این کار، باید مشخص کنید که به دنبال چه نتیجه‌ای هستید. هدف از نمایشگاه خود را مشخص کنید و برنامه خود را از مطابق بسازید. این به شما کمک می‌کند تا رویکردی را که باید در هنگام انتخاب طراحی غرفه و تعامل با بازدیدکنندگان غرفه در پیش بگیرید، تعیین کنید.

به طور معمول، شرکت کنندگان در نمایشگاه اویل شو ، به دنبال بازاریابی بین المللی و ارتباط با صنعتگران و بازرگانان خارجی و داخلی هستند تا بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند. بنابراین، حوزه‌هایی را در نظر بگیرید که کسب‌وکار شما می‌تواند بر آن‌ها بهبود داشته و اهداف شرکت را بر اساس این یافته‌ها توسعه دهید.

اگر هدف شرکت شما افزایش حاشیه سود است، توسعه اهداف فروش برای نمایشگاه ، بهترین کار را خواهد داشت. اگر هدف شرکت ،افزایش معرفی برند است، پس یک هدف متمرکز بر ارتباطات، انتخاب مناسب ترین غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد بود. اگر هدف شرکت شما شناسایی یک بازار هدف جدید باشد، هدف بازاریابی بیشترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

اهداف فروش در غرفه نمایشگاهی شما، می تواند کسب درآمد یا برگزاری جلسات فروش باشد. اهداف ارتباطی می تواند توسعه روابط با مشتریان بالقوه، ارتقای تصویر شرکت و یا قرار گرفتن در معرض رسانه ها باشد. اهداف بازاریابی نیز انجام تحقیقات بازار یا معرفی محصولات و خدمات جدید باشد.

مهم است که در نمایشگاه خود به یک هدف پایبند باشید. شما نیازی به ایجاد اهدافی ندارید که هر یک از این سه نوع را برآورده کنند. اغلب غرفه داران در نمایشگاه نفت و گاز ، سعی می کنند چندین هدف را به طور همزمان به دست آورند، اما این می تواند خطر گسترش بیش از حد تلاش های شما و از دست دادن کامل نتیجه را داشته باشد. در عوض، روی یک هدف برای نمایشگاه خود تمرکز کنید و انرژی خود را برای رسیدن به آن صرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این رویداد بزرگ بدست آورید.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

مانند هر رویداد دیگری، یکی از نکات مهمی که در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست مطرح است، برنامه ریزی است که باید به عنوان شرکت کننده به آن توجه داشته باشید. نکاتی همچون راه اندازی و برچیدن غرفه ها، زمان ورود و خروج غرفه داران، تجهیزات مورد نیاز، مدیریت کلی زمان و موارد دیگر در این خصوص را به خوبی باید مدیریت نمود تا بتوان نتایج موثری را از نمایشگاه دریافت نمود.

می توانید یک تیم را برای تمرکز و مدیریت هر یک از فرآیندها با جزئیات هماهنگ کنید. مدیریت همه این جنبه‌ها به طور دقیق، عملکرد یکپارچه در نمایشگاه را تضمین می‌کند. لازم است که از تمامی جنبه و ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنید و با توجه به بودجه خود، حضور خود در نمایشگاه ایران پلاست را اطلاع رسانی نمایید. این می تواند در تاثیرگذاری بیشتر و جذب مشتریان موفق عمل کند.

۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰

فروش بیشتر در نمایشگاه ایران پلاست

می توانید از شرکت های تبلیغ کننده نیز کمک بگیرید تا برای معرفی بهتر شما در این رویداد، ایده هایی خلاقانه را به کار ببرند. می‌توانید این هزینه‌ها را بسته به محل قرارگیری در سالن های نمایشگاه ایران پلاست و بزرگی آن، مدت زمانی که  از آن استفاده می کنید و هر افزونه‌ای که ممکن است نیاز داشته باشید، طبقه‌بندی کنید.

مزیت نمایشگاه بین المللی ایران پلاست این است که شما در حال بازاریابی برای گروهی از افراد انتخاب شده هستید، به این معنی که جمعیت هدف شما از قبل کاملاً مشخص است. این امر بازاریابی، را آسان تر می کند. به طور کلی باید گفت که بازاریابی هوشمندانه ، کلید کسب حضور زیاد است، به همین دلیل است که باید بودجه خوبی را به آن اختصاص دهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج، ارزش تخصیص بودجه به حوزه های مختلف مانند چاپ بروشور، ارسال پست الکترونیکی و یا پست های شبکه های اجتماعی را دارد.

شما می توانید برای حضور موفق در نمایشگاه ایران پلاست، یک استراتژی بازاریابی ترکیبی ایجاد کنید تا مخاطبان خود را از زوایای مختلف هدف قرار دهید تا آگاهی هر چه بیشتر از رویداد خود ایجاد کنید. همچنین بسیار مهم است که با هر دو مخاطب به طور جداگانه صحبت کنید تا مطمئن شوید که پیام های مرتبط را دریافت می کنند.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

بسیاری از کسانی که تصمیم به شرکت در نمایشگاه های بین المللی را دارند، با هدف رشد برنامه صادرات کالا و خدمات خود، برای حضور در نمایشگاه ، برنامه ریزی می کنند. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید در نمایشگاهی همچون نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته باشید، باید روشن نمایید که چرا در آن شرکت می کنید، به چه چیزی امیدوار هستید و چگونه می توانید موفقیت های لازم را بدست آورید. 

بسیاری از صنتگران و بازرگانانی که در نمایشگاه های تجاری و صنعتی شرکت می کنند و هدفشان ملاقات با رقبا و مشتریان داخلی و خارجی، انجام تجارت و ایجاد فروش است. اما اغلب اهداف آنها بسیار مبهم و غیر قابل اندازه گیری یا غیر واقعی هستند. با تعیین اهداف روشن، می توانید بازدهی خود را از نمایشگاه های بین المللی که در آن شرکت می کنید، به حداکثر برسانید.

انواع اهداف نمایشگاه ایران پلاست

به طور کلی، اهداف می توانند در دسته ای مختلفی وجود داشته باشد. اهداف فروش ممکن است شامل ایجاد فروش مستقیم جدید، تولید سرنخ های مناسب، ایجاد لیست مخاطبین، ثبت علاقه مندی به محصولات جدید و ارتباط با مشتری باشد.

بسیاری از افراد برای بهبود بخشیدن به روابط مشتری های داخلی و خارجی در نمایشگاه هایی همچون، نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت می کنند که می تواند تضمین کسب و کار و افزایش فروش و صادرات کالا و خدمات این صنعت را شامل شود. این باعث می شود که برند یک شرکت بهتر شناخته شده و محصولات در بازارهای جدیدی ورود کند که به گسترش بیشتر فعالیت ها منجر شده و سرمایه گذاران بیشتری را جذب خواهد کرد.

برای کسانی که محصول جدیدی را عرضه می کنند، دست یابی به فناوری ها بسیار مهم است و از اهداف نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه ایران پلاست این است که آگاهی و دانش و تجربه را در این نمایشگاه توسعه داده و با استفاده از بازخورد مشتریان داخلی و خارجی خود، بهترین کیفیت را به محصولات و خدمات خود ایجاد کند.  تمامی این موارد می تواند در موفق بودن یک نمایشگاه بین المللی و تاثیرگذاری بیشتر آن در راستای افزایش صادرات کالا ، موثر باشد.

  • bloger2
  • ۰
  • ۰


برای آن که بتوان یک رویداد موفق را برگزار کرد، نخستین نکته ای که باید به آن پرداخت و به درستی و کامل آن را انجام داد، اطلاع رسانی در خصوص آن است. به طور کلی، لازم است که پیش از برگزاری هر نمایشگاهی، مخاطبان اصلی آن، از زمان برگزاری نمایشگاه مطلع بوده و شرایط آن را بدانند.

آگاهی مشتریان نیز از نمایشگاه می تواند در پربارتر شدن و هدفمند بودن نمایشگاه موثر باشد. از دلایل موفقیت نمایشگاه ایران پلاست ، اطلاع رسانی به موقع و اصولی است.

روند دعوت از بازدید کنندگان یکی از اقدامات مهم در برگزاری نمایشگاه است. این اطلاع رسانی و دعوت ها در زمان خود می تواند تاثیری در برگزاری موفق و منظم یک نمایشگاه باشد. ضمن آنکه استفاده از شبکه های اجتماعی، امروزه می تواند بر انجام اطلاع رسانی در سطح گسترده تری موثر باشد. در نمایشگاه ایران پلاست ، همواره سعی بر این بوده است که در کنار دعوت از مشتریان گذشته، مخاطبان جدیدی را نیز جذب نموده و آنان را به مشتریان وفادار در این صنعت تبدیل نماید.

بدیهی است که نداشتن ایده هایی نو و خلاقانه در غرفه داری نمایشگاه ، می تواند این برنامه را با شکست مواجه کند. بنابراین هر بازرگان و صنعتگری که قصد دارد در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت کند، لازم است ک پیش از اقدام برای ثبت نام در نمایشگاه، برنامه ریزی مناسب را در این خصوص داشته و مطابق با یک استراتژی کاربردی برا شرکت در نمایشگاه و کسب نتیجه ای عالی از آن قدم بردارد.

بسیاری از کسانی که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت می کنند، آن را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی داخلی و خارجی می بینند و برای آن برنامه ریزی کرده و در مسیر موفقیت خود، از هر امکاناتی در نمایشگاه استفاده می کنند. این یک فرصت عالی برای ارتباط صنعتگران و بازرگانانی است که می خواهند کسب و کار خود را در سطح کشور، منطقه و بین المللی، گسترش دهند و بر مبنای آن، قراردادهای ارزشمندی را در تجارت و تولیدات خود کسب نمایند. 
 

  • bloger2
  • ۰
  • ۰

هر ساله در نمایشگاه نفت و گاز تهران ، تعداد زیادی از شرکت های خارجی و ایرانی شرکت دارند تا در زمینه های گوناگون در زمینه حوزه اختصاصی صنعت نفت ، به تبادل نظر پرداخته و در گسترش و رشد این صنعت به تعامل بپردازند. نتیجه نمایشگاه اویل شو ، این خواهد بود که شرکت های دانش بنیان و صنعتگران بتوانند به تازه ترین فناوری ها دسترسی داشته و توانمندی های خود را افزایش دهند.

در این راستا و به جهت کمک به رشد صنعت نفت در کشور، هر ساله در این نمایشگاه به راهکارهای مناسبی پرداخت می شود که می تواند صنعت نفت، گاز و دیگر صنایع وابسته آن را گسترش و ارتقاء دهد. از جمله مواردی که بسیار اهمیت دارد این است که نفت و گاز، ازجمله منابع مهم کشور هستند که به عنوان انرژی پاک به شمار رفته و لازم است که برای حفاظت از این صنعت، تلاش های لازم صورت گیرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، همواره صنایع مختلف گاز و نفت ، حضوری فعال داشته و در شرایط فعلی تحریم، تمامی تلاش خود را داشته اند تا با استفاده از فرصت های مناسب و بی نظیر این نمایشگاه نفت و گاز بتوانند بر رشد و توسعه صنعت نفت و صادرات آن اقدام نمایند.

همان گونه که استحضار دارید، پتروشیمی و تجهیزات نفتی در سطحی ممتاز در ایران فعال است و نمایشگاه اویل شو می تواند فرصتی طلایی برای صنعتگران و بازرگانان این صنعت باشد که بتوانند توانمندی های خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارند.

این امر باعث می شود تا راهکارهای مناسب برای پیشرفت این صنعت گشوده شده و در سطح بین المللی باعث رشد صنایع بالادستی و میان دستی، شرکت های دانش بنیان، شرکت های داخلی و سازندگان تجهیزات نفت و پتروشیمی گشته و زمینه های تعامل و ارتباط تجاری با شرکت های فعال در این حوزه ایجاد کردد که می تواند بر اقتصاد کشور نیز نقش مهمی داشته باشد. در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای فناوری در این حوزه ارائه می شود که در راستای منافع کلی این صنعت در ایران خواهد بود.
 

  • bloger2