نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

برگزاری نمایشگاه یک فرآیند خلاقانه است و به همین دلیل، خوشبختانه هیچ قانون مطلقی در مورد اینکه چه چیزی می تواند یک پروژه در نمایشگاه را افزایش دهد یا دچار رکود کند، وجود ندارد. فرآیند ایجاد یک نمایشگاه، اغلب مشارکتی است و بسیاری از سهامداران با برنامه های متنوع را درگیر می کند. حفظ چشم انداز قوی، یک چالش در هر پروژه است و بنابراین در اینجا یک چک لیست کوتاه وجود دارد که می تواند به هر تیمی کمک کند تا در هنگام ایجاد نمایشگاه های هیجان انگیز و جذاب از برخی مشکلات رایج عبور کند.

نمایشگاه خود را بی نظیر کرده و از دیگران کپی نکنید.

اگرچه شروع یک فرآیند خلاقانه با طراحی های زیبا و جذاب، بررسی بهترین شیوه ها، تصاویر الهام بخش و فهرستی از فناوری های جدید بسیار خوب است، اما لازم است به خاطر داشته باشید که هیچ فرآیندی بهتر از شروع یک پروژه با ایده ای منحصر به فرد بسیار موثر است.

چه نوع تجربه‌های تعاملی می‌تواند به بازدیدکنندگان اجازه دهد تا با داستان‌هایی که گفته می‌شود درگیر شوند. با دسترسی آسان امروزی به هزاران ایده و صرفه‌جویی در زمان می توان غرفه را در نمایشگاه بین المللی یا داخلی ، طراحی نمود. البته ارائه محتوای مناسب و بهترین داستان ها بسیار سخت تر از فناوری مناسب یا ابزار نمایش مناسب است.

نمی توانید همه را راضی نگه دارید. 

وسوسه انگیز است که بخواهید نمایشگاهی ایجاد کنید که همه چیز برای همه باشد. جالب ترین پروژه ها آنهایی هستند که روی یک کار اصلی متمرکز می شوند. نمایشگاه یک عمل خلاقانه است و تمرکز و محدودیت به آن قدرت می بخشد. نمایشگاه‌های موفق و خلاقانه آن‌هایی هستند که فهرست چیزهایی که نمایش داده نمی‌شوند به اندازه آنچه نشان داده می‌شوند ، اهمیت دارند. 

هدف قرار دادن مخاطبان خاص همچنین می تواند به برتری ویراستاری یک نمایشگاه کمک کند و لزوماً به این معنی نیست که سایر مخاطبان از آن لذت نخواهند برد.

در حال ایجاد یک تجربه هستید. 

بسیاری از پروژه‌های نمایشگاهی با ورودی قوی سرپرستی شروع می‌شوند که از طریق یک شبکه محتوا به پیام‌ها و مناطق نمایشگاهی تبدیل می‌شود. با این حال، در اغلب موارد، جایی در فرآیند خلاقانه برای ایده‌پردازی درباره محتوا و تجربه نمایشگاه با تیم طراحی باقی نمی‌ماند و بسیاری از ایده‌های ارزشمند نیز می‌توانند از این انجمن بیرون بیایند. باید در نظر داشت که اطلاعات زیادی برای ارائه در غرفه محدود، وجود دارد.

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی