تعامل شما با شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری اغلب بسیار کوتاه است. اکثر آنها فهرست بلندبالایی از مخاطبین و غرفههایی دارند که میخواهند از آنها بازدید کنند، بنابراین وقتی در کنار نمایشگاه شما حرکت میکنند، معمولاً عجله دارند. شما زمان کوتاهی را در نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه لیزر و فوتونیک و نمایشگاه فناوری نانو دارید که تأثیر بگذارید و داستان خود را بگویید.
بنابراین تراکت ها و انواع بروشور به شما کمک میکند که مطالب چاپی داشته باشید که بتوانید در حین صحبت کردن یا حتی در گذر زمان، آنها را پخش کنید. این به شرکتکنندگان چیزی میدهد که میتوانند زمانی که مطالب را مرور کنند، به شما فرصتی دوباره برای جلب علاقهشان میدهد.
اما چه چیزی یک بروشور یا تراکت را در نمایشگاه تجاری موثر می کند؟ اگر می خواهید بروشور شما کار خود را انجام دهد، سه عنصر ساده اما ضروری وجود دارد که باید در آن گنجانده شود. هنگامی که بروشورهای نمایشگاه تجاری را توزیع می کنید، به شرکت کنندگان اجازه می دهید بدانند که بیشتر از زمانی که برای گفتگو در یک گپ سریع و پنج دقیقه ای دارید، برای ارائه دارید.
این بروشور یا تراکت ها همچنین به عنوان یک ارتباط بین شما و افرادی که از نمایشگاه تجاری شما بازدید می کنند، عمل می کند. هنگامی که غرفه شما را ترک می کنند، شما از دید ایشان دور می شوید، اما یک بروشور عالی به آنها بدهید و بعداً فرصتی دوباره برای جلب توجه آنها خواهید داشت.
برای انجام این کار، یک بروشور موثر باید جذابیت بصری قوی داشته باشد، اما این تازه شروع کار است. یک بروشور بزرگ نمایشگاه تجاری، همچنین به وضوح به خوانندگان می گوید که چه چیزی را ارائه می دهید، چگونه می توانید به آنها کمک کنید و آنها برای بهره مندی چه کاری باید انجام دهند.
اولین عنصر ضروری یک بروشور نمایشگاه بزرگ، جلد آن یا هر قسمتی از بروشور است که خواننده ابتدا می بیند. برای اکثر مردم، چشم ها به سمت گرافیک ها و عکس ها کشیده می شود، بنابراین تصاویر جالب و بصری جذاب برای جلد یک بروشور موثر ضروری است. اگر بروشور شما برای دیدن آن جالب نیست، هیچ انگیزه ای برای خواننده وجود ندارد که در آن غوطه ور شود. اگر جلد مورد علاقه آنها را جلب نکند، به احتمال زیاد کار سخت شما به سطل زباله ختم می شود.