نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال یک نمایش مد را تماشا کرده اید و از خود پرسیده اید که این لباس ها چه کسانی را هدف قرار می دهند، چرا همه آنها به ظاهر غیر قابل پوشیدن هستند ؟ بسیاری از افراد، عاشق مد هستند و زمان زیادی را صرف تماشای مد می کنند. اما هر بار که عکس‌هایی از آنها را مشاهده می کنند، بسیاری از آنها را غیر قابل پوشیدن و نامرسوم می بینند. این در حالی است که برگزاری نمایشگاه پوشاک در سطحی ممتاز در کشور، می تواند باعث رونق طرح و مدهایی شود که مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند.

این تضاد، به معنای چیزی وحشتناک برای صنعت مد است. زیرا بر ناتوانی آن در برقراری ارتباط با مصرف کنندگان تأکید می کند. بدیهی است که دلایلی وجود دارد که برخی از لباس هایی که در خانه های مد نمایش داده می شوند، بسیار عجیب به نظر می رسند. هر برند پوشاک و طراحی قصد فروش دارد. اگر فقط لباس های غیر قابل پوشیدن تولید کند، نمی تواند دوام بیاورد، به ویژه با توجه به بودجه و تلاشی که برای سازماندهی یک نمایشگاه لازم است.

در واقع، این لباس های عجیب و خارج از انتظار، هرگز در بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ و یا نمایشگاه های معتبری همچون نمایشگاه پوشاکل، به فروش نخواهند رسید. ابتدا، باید بدانید که هر طراحی، واقعاً آن روند را ایجاد نمی کند. اکثر آنها حتی نمایش مد را راه اندازی نمی کنند. اکثر طراحان هزینه این نمایش های مد را که مخاطبان بسیار خاص دارد، تقبل نمی کنند.

بعلاوه، حتی در میان کسانی که قصد شرکت در نمایشگاه های پوشاک را دارند، بسیاری در واقع، نمایش های مناسبی را برای قرار دادن در غرفه های نمایشگاه سازماندهی می کنند. یعنی لباس های آماده، لباس هایی که در فروشگاه ها پیدا خواهید کرد را ارائه می کنند. 

بهترین نمونه از این نوع نمایشگاه ها ، نمایشگاه پوشاک است که با حضور طراحانی بزرگ و مارک های معتبر داخلی و خارجی، شکل گرفته و قادر است تا مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و فروش پر رونقی را برای شرکت کنندگان آن، فراهم نماید. از سویی دیگر، مخاطبان این نمایشگاه ها نیز عمدتا مصرف کنندگانی هستند که نوع خاص و بسیار پیچیده از مد را انتظار نداشته و اغلب به دنبال کیفیت بالاتر لباس و دوخت هستند.
 

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی