نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

آجیل یک غذای بسیار محبوب برای بسیاری از کشورها است. آنها خوشمزه بوده  و می توان از آنها در انواع رژیم های غذایی لذت برد. علیرغم اینکه چربی بالایی دارند، دارای فواید چشمگیری برای سلامتی و وزن هستند. در واقع، آجیل مغز دانه هایی است که به طور گسترده در آشپزی استفاده می شود یا به تنهایی به عنوان میان وعده مصرف می شود. آنها سرشار از چربی و کالری هستند. از همین روست که برگزاری فروشگاه های بزرگ و یا نمایشگاه خشکبار ، می تواند تاثیر مهمی در رونق این بازار داشته و بهترین کیفیت خشکبار را به معرض نمایش بگذارد.

این نوع مواد غذایی، حاوی یک پوسته بیرونی سخت و غیرقابل خوردن هستند که معمولاً برای آزاد کردن هسته درون آن باید شکافته شود. خوشبختانه، می‌توانید اکثر آجیل‌ها را از شرکت هایی که پوست آن‌ها کند شده و آماده مصرف هستند، خریداری کنید. بسیاری از مارک های معتبر، امروزه بهترین آجیل و خشکبار خود را در بسته بندی های بسیار مناسب ، به کشورهای دیگر صادر می کنند و حضور در نمایشگاه خشکبار، راه مناسبی برای معرفی بیشتر محصولات، به بازرگانان خارجی است.

انواع بادام ها، بادام هندی، فندق، گردو و پسته را می توان در این دسته بندی قرارداد که با آماده سازی مناسب و بسته بندی با کیفیت، دارای ماندگاری و طول عمر بالاتری خواهد شد و این قابلیت را دارد تا در بسیاری از کشورها همچون کشورهای اروپایی، ارائه شود. 

آجیل ها بسیار مغذی هستند. برخی از آجیل ها دارای برخی مواد مغذی بیشتری از سایرین می باشند. محتوای کربوهیدرات آجیل بسیار متغیر است. فندق، کمتر از 2 گرم کربوهیدرات قابل هضم در هر وعده دارند، در حالی که بادام هندی تقریباً 8 کربوهیدرات قابل هضم در هر وعده دارد. همانطور که گفته شد، آجیل به طور کلی یک غذای عالی برای خوردن در رژیم غذایی کم کربوهیدرات است.

آجیل سرشار از چربی، کربوهیدرات کم و منبع عالی چندین ماده مغذی از جمله ویتامین E، منیزیم و سلنیوم است و نیروگاه های آنتی اکسیدانی هستند. آنتی اکسیدان ها، از جمله پلی فنول های موجود در آجیل، می توانند با خنثی کردن رادیکال های آزاد، مولکول های ناپایداری که باعث آسیب سلولی و افزایش خطر بیماری شوند، مبارزه کنند. باید گفت که گردو نسبت به ماهی ظرفیت بیشتری برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد دارد. همچنین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گردو و بادام می‌توانند از چربی‌های ظریف سلول‌های شما در برابر آسیب‌دیدگی در اثر اکسیداسیون محافظت کنند. 
 

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی