نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

یکی از نکاتی که بدون تردید مورد توجه بازرگانان و تولید کنندگان داخلی است، برگزاری نمایشگاه بین المللی در ایران است که می تواند در رونق بین المللی کسب و کار آنها نقش موثری داشته باشد. تحریم های ایجاد شده از سوی آمریکا، باعث شده است که بازار بین المللی برای بسیاری از بازرگانان دچار خدشه شود.

از همین روست که برگزاری نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه ایران پلاست یا نمایشگاه نفت و گاز می تواند نقش مهمی در تداوم و رشد این صنایع در بازارهای داخلی و بین المللی داشته باشد که حضور قدرتمند برگزار کنندگان نمایشگاه می تواند در این مقوله ، اهمیت بالایی داشته باشد.

نمایشگاه ایران پلاست

در این شرایط، برگزاری نمایشگاه ایران پلاست با توجه به حضور بازرگانان خارجی ، می تواند پررنگ تر شده و به آن رونق دهد. از سویی دیگر، شرایط همه گیری کووید 19 نیز بر این شرایط تاثیرگذار بوده است که در سال گذشته، شاهد آن بوده ایم که امید است با در نظر گرفتن تمامی پروتکل های بهداشتی ، برگزاری این دوره از نمایشگاه بتواند با شکوه تر از همیشه باشد.

نمایشگاه نفت و گاز

از دیگر نمایشگاه هایی که همواره در توانمندی بالایی برگزار شده است ، نمایشگاه بین المللی نفت و گاز است که توانسته است بر این صنعت در سطح منطقه و بین المللی تاثیر بسزایی داشته باشد. حضور شرکت های قوی و معتبر در این نمایشگاه، همواره آن را در جایگاهی برتر قرار داده است و به طور مستقیم در کسب و کار جهانی این صنعت، موثر بوده است. 

برگزاری قدرتمند نمایشگاه ها 

از جمله اقداماتی که باید برای برگزاری این نمایشگاه های مهم و موثر در اقتصاد داخلی و خارجی ایران ، انجام شود، مدیریت برنامه های لازم پیش از شروع نمایشگاه بین المللی است که توسط گروه های با تجربه و متخصص در این حوزه صورت می گیرد و دعوت های مناسب از بازرگانان خارجی و مدیریت حرفه ای این روند، می تواند در پربار تر شدن نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه بین المللی ایران پلاست و نمایشگاه بین المللی نفت و گاز موثر باشد.

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی