نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

شرکت در نمایشگاه‌های تجاری می‌تواند برای کسب‌وکار شما سودمند باشد. می توانید مستقیماً با مشتریان بالقوه ملاقات کرده و ایده های جدیدی را ایجاد کنید. با این حال، موفقیت تضمین نشده است و هزینه هایی در بر دارد. از جمله نمایشگاه های موفق در ایران که به شکل بین المللی برگزار می شود، می توان به نمایشگاه ایران پلاست و نمایشگاه نفت و گاز اشاره کرد که هر یک توانسته است در تمامی این سال ها، ارتباط موثری را میان تولید کنندگان و تجار داخلی و خارجی ایجاد کرده و فرصت های جدیدی را ایجاد کند.

مزایای حضور در نمایشگاه های تجاری

از مزایای نمایشگاه می توان به مواردی اشاره نمود که به شرح ذیل است.

 

افزایش آگاهی : نمایشگاه در رویدادهای صنعت راه خوبی برای بالا بردن کسب و کار شما و ایجاد آگاهی از برند است. علاوه بر موضع گیری در یک رویداد، معمولا فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی دیگری نیز وجود دارد.

ملاقات حضوری :  ملاقات رو در رو با مشتریان بالقوه و بازرگانان خارجی ، راهی عالی برای شروع ایجاد روابط است.

شبکه سازی : نمایشگاه های تجاری  مانند ایران پلاست و نفت و گاز ، راهی عالی برای ملاقات با مشتریان، تامین کنندگان جدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقبای خود هستند.

راه اندازی محصول جدید : این نمایشگاه ها،  مکان خوبی برای معرفی محصول یا خدمات جدید هستند. اگر محصول شما نوآورانه باشد، توانایی توضیح پیشنهاد جدید نیز برای شما ایده آل است.

ایجاد پایگاه داده : ملاقات با مشتریان بالقوه در نمایشگاه به شما کمک می کند تا لیست های بازاریابی خود را ایجاد کنید و سرنخ های فروش را در صنعت خود را ایجاد کنید.

البته در نظر داشته حضور در این نمایشگاه ها به عنوان غرفه دار، هزینه هایی همچون فضای استند، طراحی و ساخت غرفه، سفرها و اسکان کارکنان نیز مطرح است. ضمن آنکه به احتمال زیاد رقبای شما نیز در این رویداد نمایشگاه ، حضور خواهند داشت. برای جلب توجه مشتریان بالقوه باید متمایز باشید. نمایشگاه بین المللی ایران پلاست و نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ، همواره از پررونق ترین نمایشگاه های بین المللی تهران بوده اند. 

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی