نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

هر ساله در نمایشگاه نفت و گاز تهران ، تعداد زیادی از شرکت های خارجی و ایرانی شرکت دارند تا در زمینه های گوناگون در زمینه حوزه اختصاصی صنعت نفت ، به تبادل نظر پرداخته و در گسترش و رشد این صنعت به تعامل بپردازند. نتیجه نمایشگاه اویل شو ، این خواهد بود که شرکت های دانش بنیان و صنعتگران بتوانند به تازه ترین فناوری ها دسترسی داشته و توانمندی های خود را افزایش دهند.

در این راستا و به جهت کمک به رشد صنعت نفت در کشور، هر ساله در این نمایشگاه به راهکارهای مناسبی پرداخت می شود که می تواند صنعت نفت، گاز و دیگر صنایع وابسته آن را گسترش و ارتقاء دهد. از جمله مواردی که بسیار اهمیت دارد این است که نفت و گاز، ازجمله منابع مهم کشور هستند که به عنوان انرژی پاک به شمار رفته و لازم است که برای حفاظت از این صنعت، تلاش های لازم صورت گیرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، همواره صنایع مختلف گاز و نفت ، حضوری فعال داشته و در شرایط فعلی تحریم، تمامی تلاش خود را داشته اند تا با استفاده از فرصت های مناسب و بی نظیر این نمایشگاه نفت و گاز بتوانند بر رشد و توسعه صنعت نفت و صادرات آن اقدام نمایند.

همان گونه که استحضار دارید، پتروشیمی و تجهیزات نفتی در سطحی ممتاز در ایران فعال است و نمایشگاه اویل شو می تواند فرصتی طلایی برای صنعتگران و بازرگانان این صنعت باشد که بتوانند توانمندی های خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارند.

این امر باعث می شود تا راهکارهای مناسب برای پیشرفت این صنعت گشوده شده و در سطح بین المللی باعث رشد صنایع بالادستی و میان دستی، شرکت های دانش بنیان، شرکت های داخلی و سازندگان تجهیزات نفت و پتروشیمی گشته و زمینه های تعامل و ارتباط تجاری با شرکت های فعال در این حوزه ایجاد کردد که می تواند بر اقتصاد کشور نیز نقش مهمی داشته باشد. در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای فناوری در این حوزه ارائه می شود که در راستای منافع کلی این صنعت در ایران خواهد بود.
 

  • ۰۰/۰۹/۰۷
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی