نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه ها، رویدادهایی هستند که با اهداف برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان شکل می گیرند. برای موفقیت یک رویداد، ارتباطات باید به روشی موثر و قدرتمند ارائه شود. از همین روست که مهارت های ارتباطی جزء ضروری یک رویداد موفق هستند. این نکته ای است که در نمایشگاه های معتبر و بزرگ بین المللی همچون نمایشگاه بین المللی ایران پلاست همواره مدنظر است. 

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

در حقیقت، ارتباط در قلب هر کاری است که انجام می دهیم. ارتباطات ما را قادر می سازد تا روابط برقرار کنیم، کار را به انجام برسانیم و به اهداف خود برسیم. نمایشگاه ایران پلاست نیز، همچون هر رویداد دیگری، در هر مرحله از توسعه اولیه، بازاریابی و تبلیغات تا خود روز برگزاری، بر ارتباطات مؤثر متکی است.

سازمان‌دهندگان رویداد باید به صحبت‌های مخاطبان گوش دهند و نمایشگاه را برنامه‌ریزی کنند که نیازهای آنها را برآورده کند. بازاریابان نیز، باید این را بشنوند و درک کنند، سپس پیام های مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان بالقوه برسانند تا آنها را متقاعد به شرکت در نمایشگاه کنند.

در این میان نیز،  غرفه داران تلاش می کنند تا در مورد محصولات و خدمات خود برای بازدیدکنندگان بازاریابی و تبلیغات مناسب را ایجاد کنند. بازدیدکنندگان اغلب مشتاق هستند تا بهترین دستاوردهای خود را به شکل آنلاین و آفلاین به اشتراک بگذارند. بنابراین، به جرات می توان گفت که از ابتدا تا انتها، رویدادها به ارتباطات بستگی دارند.

شرکت در نمایشگاه ایران پلاست

بزرگترین مشکل در ارتباط میان ذینفعان نمایشگاه ها ، توهمی است که رخ داده است. تیم‌های بازاریابی هرگز تصور نمی‌کنند که یک رویداد بدون مشارکت فعال آن‌ها به طور مؤثر تبلیغ می‌شود و برگزارکنندگان رویداد هرگز نمی ‌توانند هیچ جنبه‌ای از آماده ‌سازی محل برگزاری و اجرای رویداد بدون برنامه ‌ریزی دقیق و اطلاع‌ رسانی نیازمندی ‌هایشان انجام شود.

در حقیقت، ارتباط یک فرآیند دو طرفه است و برای موثر بودن ارتباط، توانایی گوش دادن به اندازه توانایی صحبت کردن ضروری است. بنابراین برای کسانی که نمایشگاه بین المللی را سازماندهی می کنند، بررسی بازخوردهای مشتریان، از نکات بسیار مهم است.

  • ۰۰/۰۹/۱۶
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی