نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

بازاریابی نمایشگاهی یک تلاش نسبتاً پیچیده است که شامل همه چیز از حمل و نقل گرفته تا طراحی و ساخت است. شرکت‌های متعددی که هر کدام سیاست‌ها، قوانین و هزینه‌های خاص خود را دارند، محصولات و خدماتی را در هر یک از جنبه‌های منحصر به فرد صنعت ارائه می‌کنند.

 بنابراین، توضیح آنچه ممکن است باعث افزایش قیمت نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه ایران آگروفود یا نمایشگاه غلات ، آرد و نان شود به همان اندازه پیچیده است که خود صنعت می باشد. به علاوه، اقتصاد هر کشور در میزان هزینه خدمات، محصولات و نیروی کار نقش دارد که به نوبه خود بر قیمت نمایشگاه تأثیر می گذارد. گفته می شود که به طور کلی سه عامل وجود دارد که قیمت حضور در نمایشگاه های کشور را که شامل مکان، صنعت و اتحادیه های آن می باشد.

نمایشگاه های بین المللی 

صنعت نمایشگاهی به چندین حوزه تخصصی تقسیم شده است، که بیشتر از بسیاری از کشورهاست. بعلاوه، مسافتی که غرفه‌ها به نمایشگاه می‌روند و برمی‌گردند معمولاً در تمام نقاط جهان مطرح است. بنابراین، عوامل مربوط به حمل و نقل و تقسیم بندی اغلب منجر به هزینه های بالاتر می شود.

بیشتر سازندگان نمایشگاه بین‌المللی، تجهیزات نمایشگاهی را در کشورهای خود می‌سازند و گاهی اوقات فقط بخشی از ساختار قابل مونتاژ را می‌سازند که بعداً به طور کامل در طبقه نمایشگاه تجاری تکمیل می‌شود. همین شرکت‌ها اغلب نمایشگاه‌ها را از محل کسب و کار کشور خود مستقیماً به محل برگزاری حمل می‌کنند، نه اینکه شرکت‌های حمل‌ونقل خارجی را استخدام کنند. 

از آنجایی که اینها معمولاً ساخت‌های موقتی هستند که فقط یک یا دو بار استفاده می‌شوند، برخلاف طی چندین سال، اجزای نمایشگاه حداقل برای حمل و نقل محافظت می‌شوند و در جعبه‌های سنگین یا کانتینرهای حمل سفارشی قرار نمی‌گیرند.

علاوه بر این، بسیاری از سازندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی غرفه‌هایی را تولید می‌کنند که در مکان‌های مجاور مورد استفاده قرار می‌گیرند، به این معنی که اغلب غرفه‌ها را در سراسر شهر یا منطقه‌ای حمل می‌کنند. در نهایت، یک بار در محل، همان شرکت‌های نمایشگاه‌سازی اغلب نمایشگاه‌های خود را نصب می‌کنند. این برخلاف استخدام شرکت‌های مجزای نصب و برچیدن آنها می باشد. بدین ترتیب می توانند نمایشگاه خود را بسیار سریعتر از خدمه کارگری که برای اولین بار برنامه های راه اندازی را اجرا می کنند، نصب کنند.

  • ۰۰/۱۰/۲۰
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی