نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

با تجهیزات مناسب برای نمایشگاه ها و رویدادها، می توانید شرکت خود را به گونه ای به دنیای خارج معرفی کنید که برای تبلیغات موثر باشد. برای موفقیت در ظاهر نمایشگاهی شما، نحوه طراحی غرفه نمایشگاه تجاری برنامه ریزی شده اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین مهم است که در ابتدا تعیین کنید تا از چه نوع ارائه ای می خواهید برای ظاهر نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و نمایشگاه کار استفاده کنید.

ملزومات اولیه برای نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه بین المللی در ابتدا این است که لیستی از نام و آدرس و شماره تلفن محل برگزاری را تعیین کنید. هر مدارک یا اطلاعات مرتبط دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید را همواره در دسترس بگذارید.

 تجهیزات نمایشگاهی 

در نظر داشته باشید که در غرفه نمایشگاهی شما، همواره پانل های پایه و گرافیک شما واضح است، این ها را فراموش نکنید وگرنه بسیار ساده به نظر خواهد رسید. هر گونه تجهیزات پایه نمایش قابل حمل  همچون قفسه های بروشور و پیشخوان های پاپ آپ را برنامه ریزی کنید.

همچنین در خصوص تامین برق مربوط به تجهیزات خود از قبیل شارژرها، باتری ها و سیم های داخلی به خوبی فکر کنید. در نظر داشته باشید که بهتر است ابزارهایی همچون کاتر و قیچی و ابزارهای نوشتن همچون خودکار و ماژیک های نشانگر و نوت بوک را همراه داشته باشید. 

در بسیاری از مواقع در نمایشگاه ها ،  لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند به همراه وای فای قابل حمل ضروری است. بر حسب تجربه و نیازهای کسب و کار خود نیز ، هر تجهیزات فنی دیگری که قابل درک است، را همراه داشته باشید. ضمن آنکه از هدایای تبلیغاتی و امکانات پذیرایی از میهمانان و محلی برای توقف آن ها غافل نشوید.

تبلیغات های چاپی 

یکی از نکات بسیار مهم در نمایشگاه ، برنامه ریزی برای کارت های مجوز کارکنان است که معرفی آن ها را در خود دارد. همچنین استفاده از بروشورها و جزوات و فرم های بازخورد برای جزئیات بازدیدکنندگان به همراه دفترچه یادداشت یا فرم های چاپی برای نظرات مشتریان احتمالی ضروری خواهد بود. 

به یاد داشته باشید که بیشتر روز روی پای خود خواهید بود، مطمئن شوید که لباس و کفش راحت می پوشید. شاید بخواهید در مورد کفش های پاشنه بلند تجدید نظر کنید. همچنین در این شرایط صندلی‌های تاشو می تواند کمک موثری باشد. در کنار این موارد، امکانات لازمی همچون نوشیدنی هایی مانند آب و لوازمی همچون دستمال های کاغذی و ضد باکتری می تواند مثمر ثمر باشد.
 

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی