نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

آیا تصمیم دارید که نمایشگاه کتاب امسال را برنامه ریزی کنید؟ در نظر داشته باشید که بهره مندی از یک مشاوره مناسب برای شرکت در نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه کتاب و یا نمایشگاه مطبوعات می تواند شما را یک قدم از دیگر رقبا جلوتر ببرد. 

بدین ترتیب، شما تیمی خواهید داشته که نظارت بر راه اندازی فرآیندهای نمایشگاه را در برنامه داشته و موجودی را کنترل کند و برای سفارش مجدد با بخش انتشارات  هماهنگی های لازم را فراهم آورد. شما می توانید این رویداد را به صورت آنلاین ثبت نام کرده و داوطلبان را به حضور در غرفه خود در نمایشگاه ترغیب نمایید.

سپس لازم است که برای بررسی بودجه نمایشگاه کتاب یا مطبوعات، تمامی جوانب را در نظر بگیرید. تعیین کنید که آیا بودجه برای تزئینات و هزینه های جانبی در دسترس است یا خیر. همچنین تاریخ ها را برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی نمایشگاه

مهم است که در نظر داشته باشید که نمایشگاه کتاب چند روزه برگزار می شود؟ آیا یک روز پیش نمایش وجود خواهد داشت؟ آیا برنامه روزانه ای دارید که بر اساس کلاس و سطح پایه تنظیم شده است؟ این موارد می تواند بر آمادگی بیشتر شما برای حضوری موفق در نمایشگاه موثر باشد. 

سپس بررسی کنید که آیا کتاب هایی که قصد دارید در نمایشگاه داخلی یا نمایشگاه بین المللی ارائه کنید، در قفسه های از قبل پر شده هستند یا در جعبه ها قرار داده شده اند. این می تواند بر زمان تنظیم تأثیر بگذارد.

در مرحله بعد، برای غرفه خود، یک تم انتخاب کنید و تزئینات را طرح ریزی کنید. می توانید از تزئینات و تجهیزات سال های قبل استفاده کرده و در این خصوص راهنمایی های لازم را نیز از کارشناسان طراحی غرفه نمایشگاهی دریافت کنید.

در نهایت لازم است تا دعوت نامه های طراحی شده خود را برای داوطلبان ارسال کنید. یک دکمه وب به وب سایت خود اضافه کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. پیوندی برای ثبت نام در خبرنامه های آنلاین قرار دهید و رویداد خود را تبلیغ نمایید.

شما لازم است تا ترکیبی از استراتژی های تبلیغاتی را انتخاب کنید تا به بیشترین تعداد مخاطبان و داوطلبان بالقوه دسترسی پیدا کنید. پوسترهای تبلیغاتی نمایشگاه می تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین یادآوری ها را از طریق ایمیل و در خبرنامه خود ارسال کنید. تاریخ های نمایشگاه کتاب را در آنها قرار دهید. 
 

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی