نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه ها و کنفرانس ها انواع مختلفی از ورودی ها را شامل می شوند و وظایف مختلفی را برای سازمان های شرکت کننده در آنها انجام می دهند. به عنوان مثال، نمایشگاه ها تمایل به بازاریابی محور و رویکرد کارآفرینانه دارند، در حالی که کنفرانس ها و برخی از نمایشگاه ها همچون نمایشگاه محیط زیست و نمایشگاه بهداشت ، ایمنی و محیط کار ، به طور سنتی دانش محور و محافظه کارانه تر بوده اند. تنها در سال‌های اخیر کنفرانس‌ها شروع به ترکیب تکنیک‌های چند بعدی نمایشگاهی کرده‌اند.

در نظر باید داشت که روش های مختلف انتشار اطلاعات در نمایشگاه مهم است. نمایشگاه رویداد یا بازاری است که در آن چندین فروشنده یا تولید کننده، کالا و خدمات خود را در معرض دید گروهی از خریداران قرار می دهند. در نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه محیط زیست که همزمان با کنفرانس و همایش نیز برگزار می شود، عمدتا با دستور کار سازماندهی شده برای نمایندگانی که اهداف آموزشی، ارتباطی یا شبکه ای مشترک دارند، اجرا می شود.

نمایشگاه های تجاری و آموزشی 

 نمایشگاه ها را می توان به دو نوع کلی تقسیم کرد که شامل نمایشگاه های تجاری و نمایشگاه های آموزشی می باشند.  نمایشگاه های تجاری به طور کلی برای پاسخگویی به نیازهای یک نوع خاص از تجارت یا محصول یا کشور طراحی می شوند. فقط از افرادی که در این زمینه دخیل هستند دعوت به حضور می شوند و عموم مردم به ندرت پذیرفته می شوند.

اما نمایشگاه های مصرف کننده بازارهای افقی هستند. آنها معمولاً شامل طیف وسیعی از محصولات از تعدادی صنایع مختلف هستند که در معرض دید عموم قرار می گیرند. نمونه هایی از این نوع رویدادها نمایش های خانگی است. نمایش های مصرف کننده ممکن است برای جذب جمعیتی خاص (زنان جوان، بازنشستگان) یا افرادی با سرگرمی یا علاقه خاص طراحی شوند. نمایش‌ها ممکن است حول یک محصول یا خدمات خاص یا یک موضوع خاص ساخته شوند.

نمایشگاه‌ها عموماً به صورت محلی، منطقه‌ای، ملی یا بین‌المللی برگزار می‌شوند که عمدتا از سوی سازمان یا مرکزی  نظارت می‌شود. این نمایشگاه‌های بین‌المللی که به عنوان نمایشگاه‌های جهانی نیز شناخته می‌شوند، بر علایق جمع‌آوری عمومی یا تخصصی تمرکز دارند. اما دقیقاً تفاوت بین نمایشگاه های جهانی، بین المللی، عمومی و تخصصی چیست؟ نمایشگاه‌هایی که به عنوان نمایشگاه‌های جهانی طبقه‌بندی می‌شوند، آن‌هایی هستند که از حمایت دولتی نیز برخوردار شده‌اند. از سوی دیگر، نمایشگاه‌های بین‌المللی ، شامل هر نمایشگاه دیگری است که ماهیت چند ملیتی داشته باشد.

  • ۰۰/۱۰/۲۵
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی