نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه مصرف کننده که به آن نمایشگاه تجاری نیز می گویند، ویترینی در مقیاس بزرگ از محصولات، نمونه های اولیه و محصولات جدید و مختلف است که برای جلب توجه خریداران بالقوه جدید طراحی شده است. این نمایشگاه ها اغلب به دلایل لجستیکی و بازاریابی، خاص صنعت هستند. در نمایشگاه های تخصصی همچون نمایشگاه ایران ریتیل شو یا نمایشگاه فرانچایز ، بررسی شرایط و مخاطبان هدف، پیش از هر اقدامی اهمیت دارد.

هدف از یک نمایشگاه مصرف کننده

نمایشگاه های مصرف کننده به عنوان یک راه عالی برای جذب تاجران و مشتریان همفکر در یک مکان واحد برای مدت طولانی است که به خوبی نیز عمل می کند. آنها اغلب به عنوان رویدادهای یک الی دو روزه در نظر گرفته می شوند و بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا آنجا که ممکن است از فروشندگان بازدید کنند. 

همچنین یک استاندارد صنعتی برای برگزارکنندگان یک نمایشگاه تجاری است که هزینه ورودی اندکی دریافت کنند، به این معنی که حتی خارج از کمیسیون های استانداردی که از فروش حاصل می شود، پولی وجود دارد. برای فروشندگان، نمایشگاه های مصرف‌کننده به آن‌ها فرصتی نادر برای تعامل مستقیم با مشتریانی که در جمعیت‌شناسی کلیدی آنها هستند، می‌دهد. این تاکتیک فروش اغلب منجر به نرخ تبدیل بالاتری نسبت به شیوه های فروش استاندارد می شود.

ارزش نمایشگاه تجاری 

اینکه نمایشگاه تجاری ارزشی دارد یا نه، بر اساس عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی و انواع محصولات ارائه شده است. فروش نمایشگاهی برای دهه ها جزء اصلی اقتصاد کشورها بوده است و سابقه موفقیت را پشت سر خود به جا می گذارد. آنچه نمایشگاه های تجاری موثر را از نمایشگاه های شکست خورده جدا می کند، تاثیر محصولاتی است که فروخته می شوند و هم افرادی که آنها را می فروشند.

برنامه ریزی یک نمایشگاه 

برنامه ریزی موثر نمایشگاه مصرف کننده، کلید میزبانی یک نمایشگاه موفق است. در حالی که این شامل اصول اولیه مانند انتخاب مکان مناسب و قرار دادن غرفه های مناسب در مقابل مصرف کننده است، نگرانی های لجستیکی دیگری نیز وجود دارد که شامل امنیت، پارکینگ و پذیرش مهمان است. 
اگر در برنامه ریزی این نوع رویدادها تازه کار هستید، یا صرفاً به دنبال راهنمایی در مورد چند تصمیم کلیدی می باشید، احتمالاً کارشناسان برنامه ریزی نمایشگاه در منطقه شما وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. در حالی که هزینه ای که آنها می گیرند ممکن است به سود شما وارد شود، راهنمایی هایی که ارائه می دهند ممکن است فقط هزینه اولیه را جبران کند. 

  • ۰۰/۱۰/۲۶
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی