نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه های تجاری تخصصی یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها هستند. به گفته مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاه، هزینه تماس با یک مشتری بالقوه در این زمینه به طور متوسط 308 دلار است که شامل هزینه شناسایی آن مشتری قبل از تماس فروش نمی شود. هزینه هر بازدیدکننده ای که در نمایشگاه تجاری با آنها تماس گرفته می شود تقریبا 212 دلار است. 

سه شکل متداول شرکت در یک نمایشگاه تجاری وجود دارد. شرکت ها می توانند به عنوان بازدید کننده برای مشاهده رقابت، ارزیابی بازار و تهیه لیستی از مخاطبین برای پیگیری بعدی شرکت کنند. یا آنکه شرکت ها می توانند به عنوان غرفه داران شرکت کنند، آگاهی را افزایش دهند، ارتباطات را توسعه دهند و اعتبار را ارتقاء دهند. 

شرکت ها این امکان را دارند تا در بحث های پنل شرکت کنند یا مواردی را ارائه دهند. در بسیاری از نمایشگاه‌ها همچون  نمایشگاه ایران سبز  و نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی ، سخنرانان و کارگاه‌هایی به عنوان بخشی از فعالیت‌های خود برگزار می‌شود. 

با گرفتن دعوت نامه سخنرانی، شرکت ها می توانند بدون متحمل شدن هزینه های نمایشگاه، یک پروفایل ایجاد کنند. نمایشگاه‌های تجاری را می‌توان به روش‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد. برخی از نمایشگاه‌ ها به طور محدود بر روی یک بخش صنعتی یا نوع محصول خاص متمرکز هستند، در حالی که برخی دیگر تقریباً به هر نوع تجارتی می‌پردازند. 

برخی از نمایشگاه‌ها وجود دارند که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانند آنچه را که ارائه می‌کنند به نمایش بگذارند. برخی دیگر بازارهای واقعی هستند که از شرکت کنندگان انتظار می رود در آنها خرید کنند. در تفکیک مزایا و معایب هر نوع نمایشگاه باید گفت که بیشتر نمایشگاه‌ها تحت یکی از عناوین زیر قرار می‌گیرند. نمایشگاه‌های عمومی بزرگ، نمایشگاه‌های تخصصی بزرگ، نمایشگاه‌های تجاری ثانویه و نمایشگاه‌های مصرف‌کننده که هر یک کاربرد و بازخورد متفاوتی را برای شرکت ها خواهند داشت. 

نمایشگاه های عمومی انواع کالاهای مصرفی و صنعتی در نمایشگاه های عمومی به نمایش گذاشته می شود. آنها برای عموم آزاد هستند، اما افراد تجاری نیز در آن شرکت می کنند. مخاطب ممکن است بین المللی، ملی، منطقه ای یا حتی استانی باشد. غرفه‌دار باید در نظر داشته باشد که مشکل اصلی در نمایش در نمایشگاه‌های عمومی، دشواری جذب تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان تجاری هدف به غرفه است. اگرچه مخاطبان ممکن است بسیار زیاد باشند، تنها درصد کمی از این بازدیدکنندگان ممکن است به هر محصول خاصی علاقه داشته باشند. 

  • ۰۰/۱۰/۲۷
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی