نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

طراحی نمایشگاه‌های تخصصی که جهت بازدیدکنندگان تجاری انجام شده‌اند، معمولاً  برای بخشی از زمان ممکن است بازدید کنندگان عمومی را بپذیرند. این بخش از نمایشگاه ها همچون نمایشگاه ایران ژنو و یا نمایشگاه اوراسیا  که بر اساس بخش صنعت یا تجارت ، به عنوان مثال، غذا یا چرم، یا گاهی اوقات بر اساس بازار مانند، بیمارستان ها یا مدارس تخصصی می شوند. 

مخاطبان می توانند هم بین المللی و هم در سطح ملی باشند و می توانند افرادی از سطوح مختلف تجارت و صنعت را شامل شوند. اگر شرکتی در تلاش است وارد بازاری شود، این نمایشگاه ها فرصتی عالی برای یافتن نماینده یا واردکننده یا توزیع کننده ارائه می دهد. 

هنگامی که یک شرکت در بازار تأسیس می شود، اغلب می تواند از این نمایشگاه ها برای حمایت از نمایندگان استفاده کرده و آنها را با ایجاد فرصتی برای برقراری ارتباط با خریداران و خرده فروشان صنعتی استفاده کند. نمایشگاه های تجاری ثانویه که بیشتر نمایشگاه ها را شامل می شوند، در این دسته قرار می گیرند. اگرچه در نمایشگاه های بزرگ رتبه ای ندارند، اما می توانند در زمینه های مربوط به خود بسیار مهم باشند. 

آنها شامل نمایشگاه های بسیار تخصصی هستند و می توانند منطقه ای، ملی یا حتی بین المللی باشند. آنها معمولا به بازدیدکنندگان تجاری محدود می شوند و بسیاری از نمایشگاه های منطقه ای به طور خاص برای خرده فروشان برگزار می شوند. آنها فرصتی را برای تقویت مجموعه توزیع یا افزایش نفوذ بازار ارائه می دهند. آنها اغلب کانال اصلی برای معرفی خط جدیدی از محصولات هستند. 

نمایشگاه های مصرف کننده عمدتاً برای عموم مردم، چه از مناطق نزدیک و چه از مناطق مختلف کشور در نظر گرفته شده است. اکثر این نمایشگاه ها با توجه به محصولات نمایش داده شده و حوزه های مورد علاقه مخاطبان عمومی هستند. با وجود این واقعیت که نمایشگاه‌های مصرف‌کننده می‌توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند، معمولاً راهی مقرون‌به‌صرفه برای یک صادرکننده برای ورود به بازار نیستند، مگر اینکه او قبلاً توزیع را ایجاد کرده باشد و محصولات شرکت به طور گسترده در خرده‌فروشی‌ها در دسترس باشند. 

اگر غرفه‌دار بتواند تمام هزینه‌ها را پوشش دهد و از فروش در غرفه سود ببرد، استثنا خواهد بود. با این حال، شرکت ها به طور کلی به فروش طولانی مدت مداوم در بازار به این روش دست پیدا نمی کنند. شرکت ها باید تصمیم خود را در مورد اینکه چگونه در یک نمایشگاه شرکت می کنند بر اساس تعدادی از عوامل استوار کنند. 
 

  • ۰۰/۱۰/۲۹
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی