نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

هنگامی که شرکت شما در نهایت قصد دارد محصولات و خدمات خود را در سطح بین المللی بفروشد، لازم است که در خصوص حضور در نمایشگاه بین المللی ، اطلاعات کافی را کسب نماید. در حقیقت، برای برخی از مشاغل، حضور در یک نمایشگاه قوی و جهانی می تواند بسیار موثر بوده و موفقیت های زیادی را در پی داشته باشد. در این نوع از نمایشگاه ، افرادی با موقعیت ها و زبان های مختلفی به سراغ کسب و کار شما خواهند آمد که می توانند هر یک تاثیر بسزایی در پیشرفته حرفه شما داشته باشند. از همین روست که لازم است تا از پرسنلی استفاده نمایید که کاملا به زبان انگلیسی مسلط باشند. 

شاید برای شما حضور در یک نمایشگاه داخلی همچون نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری بسیار راحت باشد. زیرا شما در حال حاضر مهارت ها و دانش اولیه برای انجام موفقیت آمیز این کار را دارید. از کار با فروشندگان گرفته تا ترتیب محموله‌ها و دیگر تنظیمات را بارها تجربه کرده اید.

اما تبدیل آن مهارت های نمایشگاه تجاری داخلی به عرصه بین المللی می تواند دارای ریسک و خطرات زیادی باشد. ترفند این است که درک کنید زمانی که محصولات خود را در کشوری دیگر به نمایش می گذارید ، چهار وظیفه اساسی برای جنبه لجستیکی نمایشگاه خارجی وجود دارد. تعیین جدول زمانی مناسب، تعیین بودجه واقعی، ترتیب برگزاری نمایشگاه و جمع آوری کارکنان غرفه بین المللی که اگر بتوانید آن چهار وظیفه را انجام دهید، سرمایه گذاری جهانی شما به درستی انجام خواهد شد.

اولین ترجیحات زمانی که به یک کشور دیگر می روید، اولویت بندی است. این بدان معناست که یک جدول زمانی یا تقویم تنظیم کنید تا به شما در مدیریت تاریخ‌های مهم، از جمله همه چیز، از گرفتن مدارک سفر تا تعیین تاریخ‌هایی که باید در آن‌ها اقلام به خارج از کشور ارسال کنید، کمک کند.

احتمالاً در اولین باری که شرکت شما در خارج از کشور در نمایشگاه شرکت می‌کند، اطلاع قبلی زیادی دریافت نخواهید کرد. به این دلیل که شرکت ها اغلب نگران چشم انداز نمایشگاه در خارج از کشور هستند، بنابراین تصمیم نهایی خود را تا آخرین لحظه ممکن به تعویق می اندازند. 

بنابراین یک جدول زمانی واقع بینانه، که به عنوان یک لیست دقیق از کارهای انجام شده ، برای روند کارها ضروری است. هر مدیر نمایشگاه تجاری که تدارکات یک نمایشگاه خارجی را مدیریت کرده است، تجربه تنظیم جدول زمانی نمایشگاه تجاری را دارد. 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی