نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

غرفه های نمایشگاهی که خلاقانه ترین طراحی را دارند، معمولاً غرفه هایی هستند که در رویدادهای همچون نمایشگاه ایران پلاست ، محبوب ترین هستند. آن‌ها تعداد زیادی بازدیدکننده را به خود جلب کرده و بیشترین تأثیر را در رسانه‌های اجتماعی دارند. با افزایش رقابت و غرفه های پیچیده تر از همیشه، باید طرحی را پیدا کنید که مخاطبان و بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کند.

آیا آماده اید تا در ازدحام غرفه داران خودنمایی کنید و سر و صدا ایجاد کنید؟ در این صورت، نکاتی را هنگام طراحی غرفه نمایشگاه خود دنبال کنید و تأثیر بیشتری خواهید داشت.

آن را تعاملی کنید.

استفاده از فعالیت‌های غیرفعال برای جذب افراد، مانند تماشای صفحه ویدیو، به اندازه استفاده از عناصر تعاملی برای جذب بازدیدکنندگان مؤثر نخواهد بود. شرکت کنندگان دوست دارند در تخفیف های نمایشگاهی شرکت کنند، با احتمال برنده شدن جایزه که می تواند آن ها را برای باقی ماندن در غرفه شما، ترغیب کند.

وادار کردن مردم به صرف زمان طولانی تری در غرفه شما به این معنی است که نمایندگان شما زمان بیشتری برای تعامل با مشتریان بالقوه دارند. از فناوری صفحه لمسی، هدایای میزبانی یا نمایش‌های نمایشی محصول استفاده کنید که مردم بتوانند در آن شرکت کنند تا با محتوای شما تعامل داشته باشند.

پیام های کلیدی را بزرگ، مختصر نمایش دهید.

با قرار دادن پیام های کلیدی کسب و کار خود، در ارتفاع بالاتر ، مطمئن شوید که همه آنها به راحتی قابل مشاهده هستند. لوگوی شرکت خود را در قسمت های مختلف غرفه قرار دهید تا برند خود را تقویت کنید. پیام خود را ساده نگه دارید و آن را با چند عنوان تاثیرگذار که با فونت بزرگ و خوانا چاپ شده اند تقسیم کنید تا به راحتی از راه دور قابل مشاهده باشد.

از فضای خالی و منفی چشم پوشی نکنید.

در حالی که نمی‌خواهید غرفه‌تان کم باشد، به مزایای خالی گذاشتن فضای غرفه خود پی ببرید. آن را با مبلمان نامرتب و موجودی حجیم کالا ، پر نکنید، آن را تمیز و جذاب نگه دارید. وقتی این مقدار فضای اضافی را دارید، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتری هنگام صحبت با نمایندگان شما، راحت خواهد بود.

به همین ترتیب، فضای منفی باید در گرافیک شما وجود داشته باشد. قانون کلی برای گرافیک غرفه این است که آنها باید 40 درصد فضای خالی داشته باشند. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که پیام شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند یا برند شما را در تصاویر بصری زیاد حذف نمی کنند.

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی