نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی تهران

مقالات و اخبار به روز نمایشگاه بین المللی تهران

  • ۰
  • ۰

وقتی مسافری وارد کشور دیگری می شود، احتمال زیادی وجود دارد که در مرز از او در مورد ماهیت سفر سوال شود.  چه هدف از سفر، تجارت و توسعه کسب و کار باشد، چه اوقات فراغت، یا دیدار با دوستان و اقوام مد نظر باشد، این احتمال وجود دارد که یک مسافر، همانطور که در نظرسنجی بین المللی ذکر شده است، در برخی از فعالیت ها، همچون یک جشنواره یا نمایشگاه یا رویدادهای فرهنگی دیگر شرکت کند و یا از باغ وحش، آکواریوم، باغ گیاه شناسی، مکان تاریخی، پارک ملی، موزه یا گالری هنری دیدن نماید.

اما این در حالی است که برگزاری نمایشگاه مرتبط که می تواند تعداد زیادی از مسافران را با هدف شرکت در آن، به کشوری جذب نماید، تاثیرگذاری بالاتری را خواهد داشت، کسانی که برای شرکت در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی به ایران سفر می کنند، در کنار سایر فعالیت ها در حوزه سرگرمی، با هدف کسب تجربیات بیشتر در گردشگری، قصد سفر می کنند. 

البته ثبت هر فعالیتی که می تواند در لیست کارهای گردشگر باشد تقریباً غیرممکن خواهد بود، زیرا آنچه برای یک مسافر سرگرم کننده است، ممکن است برای دیگری نباشد. هنگامی که افراد در نمایشگاه گردشگری شرکت می کنند، این امکان را دارند تا با کارشناسان مرتبط ارتباط بگیرند که در کنار فرصت‌های ارزشمند برای صحبت با متخصصان، کل دنیا را با الهام از سفر زنده می‌کنند. 

تاثیر کووید 19 بر صنعت گردشگری

یک غرفه دار در این نوع از نمایشگاه بین المللی ، لازم است که اطمینان حاصل کند که می‌تواند تجربه‌ای را برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران ارائه دهد که واقعاً با ارزش‌های برند خود مطابقت دارد و انتظارات را برآورده می‌کند. پس از مشورت با صنعت و در نظر گرفتن تأثیر مداوم کووید 19 در سراسر جهان، تحقق انتظارات در سال آینده برای همگان چالشی خواهد بود. بسیاری از فعالان این صنعت، امیدوار هستند که بتوانند در سال آتی، به روال عادی خود بازگردند.

این را باید در نظر داشت که صنعت گردشگری ، می تواند بخش های مهمی از اقتصاد را در جامعه درگیر نماید. از همین روست که باید با برنامه های مناسب، گردشگری را در کشور توسعه داده و جاذبه های مختلف از جمله محیط های طبیعی ، صنایع دست و عمارت های قدیمی و میراث فرهنگی را به خوبی معرفی نمود تا بتوان تاثیر قابل توجهی را از برگزاری نمایشگاه هایی همچون نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی کسب نمود.

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • bloger2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی